Dit is BLVD man

BLVD man is een online glossy voor de moderne man. Het digitale magazine publiceert dagelijks over de fijnere dingen in het leveren. Onderwerpen zoals Fashion, Reizen, Vrije tijdsbesteding en Gadgets worden afgewisseld met inspirerende video’s en spannende win-acties. BLVD bereikt per maand ongeveer 70.000 hoger opgeleide mannen met een boven modaal inkomen.

De opdracht

BLVD heeft in 2014 de keuze gemaakt om volledig over te gaan naar een digitale uitgave. Hiervoor hebben ze een sterk print magazine met een maandelijkse oplage van 35.000 stuks opgegeven. De moderne man leest namelijk liever op zijn iPad of mobiele telefoon. Daarnaast wordt de redactie frequent voorzien van externe journalisten waardoor een krachtig maar eenvoudig CMS belangrijk is. Kortom, een modern online magazine met een eenvoudig CMS systeem.

Wat we leveren

  • Restyling van de online huisstijl
  • Advies in het te gebruiken CMS systeem
  • Opzet van WordPress als back-end
  • Verschillende eigen ontwikkelde plugins
  • Aanpassingen aan een bestaand gekocht thema
  • Updates & onderhoud binnen de SLA
  • SEO optimalisatie en Socialmedia advertising

BEKIJK BLVD