Online klantenportal BORIS nu nog krachtiger

Het jaar 2015 stond bij Blackorange in het teken van investeren, waaruit niet alleen een nieuwe core, maar ook een grote update voor ons online klantenportal & backoffice systeem Boris is ontstaan. Boris is onze meest veelzijdige medewerker en staat voor ‘BlackORange Information System’. Dewi legt uit wat we verbeterd hebben…

Veel van de veranderingen zullen voor onze klanten niet zichtbaar zijn, maar deze helpen ons om het werk efficiënter en beter te doen. Hierdoor kunnen wij ons meer focussen op wat wij het liefst doen: ontwikkelen. Zo wordt het inplannen van de projecten nu binnen Boris uitgevoerd en worden taken via het systeem uitgedeeld aan de programmeurs. Dit zorgt ervoor dat we sneller kunnen zien of iets gaat uitlopen en we dus in moeten springen, of dat alles op schema loopt. Ook is ons facturatiesysteem onder handen genomen. Alle facturen werden al in Boris gemaakt, maar Boris is nu ook gekoppeld aan ons boekhoudsysteem en bank, waardoor de financiële administratie steeds verder geautomatiseerd is en wij alles vanuit één systeem kunnen regelen.

Online klantenportal

Wat onze klanten wel gaan merken is dat er een online klantenportal is gekomen. Het klantenportal laat onze klanten precies zien welke diensten en projecten zij bij ons hebben lopen, maar ook is er een overzicht van alle facturen en de statussen van deze facturen. Daarnaast is ons ticketsysteem nu geïntegreerd in Boris en zijn daar ook een aantal verbeteringen in gekomen, waardoor het melden van aanpassingen en bugs nu nog sneller kan en alle communicatie omtrent het ticket altijd in te zien is. Per klant kunnen meerdere contactpersonen een inlog krijgen voor het klantenportal, waarbij verschil kan worden gemaakt tussen toegang tot alle functies of alleen het ticketsysteem. Nog niet al onze klanten maken nu gebruik van het klantenportal, dit wordt in het eerste kwartaal van 2016 stapje voor stapje uitgerold.

De doorontwikkeling van online klantenportal BORIS maakt ons efficiënter waardoor we nóg meer effect voor onze opdrachtgevers kunnen behalen. Daar werken we voor!

Heeft u een vraag over onze ‘Online klantenportal BORIS’ of iets anders? Neem contact met ons op via onderstaand formulier: